Skupinska vadba

Funkcionalni trening temelji predvsem na vajah z lastno težo, vključuje pa tudi vadbo z raznimi pripomočki, kot so: TRX, kolebnice, elastike, kettlebells, medicinke, proste uteži ipd. Gre za izjemno raznoliko vadbo, saj ni izoliran trening določenih mišičnih skupin, ampak trening, ki se najbolj približa naravnemu in uporabnemu gibanju človeka. Vadba je primerna za vsakogar, ker je prilagodljiva, torej ne zahteva predznanja ali določene stopnje telesne pripravljenosti.

je tradicionalni aerobni trening, ki ga sestavljajo enostavni plesni elementi. Ura se zaključi z vajami krepitve trebuha, nog in zadnjice (TNZ) ter sproščanjem.

prevozili boste nekaj kilometrov različnih “terenov” ter nadzorovali intenzivnost vašega treninga s pomočjo gumba za upor ter hitrostjo vrtenja pedal. Ker lahko nadziramo intenzivnost vadbe, se le-te lahko udeleži vsak, ne glede na telesno pripravljenost. Vaditi je priporočljivo 2-3x tedensko, da izboljšamo fzično pripravljenost, izgubimo odvečno maščobo ter povečamo moč. Za vadbo potrebujemo brisačo, pijačo, čiste športne copate in udobna oblačila. Kolesarska oprema (hlače, majica in čevlji) je priporočljiva, ni pa obvezna.

je najbolj intenzivna ura, kar jih je možno doživeti in vključuje elemente intenzivne aerobne vadbe, ki se kombinirajo z vajami za mišično moč ter stabilizacijo telesa. Je koreografsko enostavna in športno oblikovana vadba z izjemno visoko porabo kalorij. Vadba polna izzivov dvigne skupino in posameznika do stanja, ko so sposobni razširiti meje telesnih sposobnosti. Pri tem se poveča kapaciteta srčno žilnega sistema, kar omogoča izboljšanje splošne vzdržljivosti in telesne moči.

je zabaven, preprost in učinkovit trening celega telesa, s katerim povečujemo vzdržljivostno moč in oblikujemo moč in oblikujemo telo. Vadi se ob glasbi po enostavni koreografiji, ki se izmenuje vsake tri mesece. Treniramo s pomočjo droga, na katerega dodajamo različno težke uteži in tako sami določamo želeno intenzivnost vadbe.

Visoko Intenzivni Intervalni Trening. Kratki vendar intezivno zahtevni treningi, ki kombinirajo dvigovanje uteži in pliometrijo, katerih posledica je popolni trening telesa. Močno izboljšajo aerobno kapaciteto, moč, mišično vzdržljivost, pospešijo metabolizem in povečajo eksplozivnost.

Mali športnik je vadba za najmanjše športnike, primerna za otroke med 3. in 6. letom starosti. Na vadbi so otroci sami z vaditeljem, lahko pa so prisotni tudi starši, če otroci tako želijo. Na vadbi skozi igro spoznavamo osnove gibanja in koordinacije ter z vajami razvijamo motorične sposobnosti. Otroci se naučijo osnovnih telovadnih prvin, za zabavo pa sestavimo tudi velik poligon!

je aerobna vadba, v kateri se združijo latino ritmi, potenje in užitek!

je namenjen ženskam vseh starosti, poklicev in postav, primeren tudi za tiste, ki sicer niso fzično aktivne. Krepi odpornost telesa in še posebno dobro vpliva na rodila ter trebušne organe.

je v osnovi starodavna kitajska borilna veščina, ki temelji na počasnem in natančnem izvajanju prefinjenih gibov telesa, katerih namen je krepitev notranje energije telesa imenovane »chi«. Je mehka in neagresivna borilna veščina, katere bistvo ni fizična sila, temveč notranja moč. Njena učinkovitost ni omejena s starostjo, spolom ali močjo posameznika. Je popolna borilna veščina, v prid njene učinkovitosti govori dejstvo, da so bili člani osebne garde kitajskega cesarja. izključno mojstri Tai ji quana.

je namenjena vsem, ki želijo ob glasbi z zmernim tempom izboljšati splošno telesno sposobnost (telesno kondicijo, moč, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo gibov). Primerna je za vse, ki se srečujejo z osteoporozo oziroma imajo težave s hrbtenico in bi jim dobra telesna pripravljenost olajšala opravljanje vsakdanjih aktivnosti. Vadba poteka pod vodstvom izkušenih fizioterapevtk 1x tedensko.

medtem ko izvajamo gibanja z nogami in rokami, mobiliziramo hrbtenico, izboljšujemo telesno držo in vzpostavljamo povezavo med telesom in dušo. Pilates je preventivna vadba proti bolečinam v hrbtenici in osnova vsem športnim zvrstem.

poseben program za vse seniorje (starejše) vsebuje 2x tedensko vodeno skupinsko vadbo vključno z vadbo za zdravo hrbtenico in neomejeno vadbo v ftnesu. Učinki vadbe pri tej starostni skupini so neverjetni!

je fizično izvajanje asan, koncentracija na tukaj in zdaj (izjemnega pomena je poravnava telesa oz. tehnika izvajanja asan) in sproščanje telesa ter uma. Vse joge izhajajo iz tradicionalne ashtanga joge, fizično najintenzivnejše joge. Gre za povezovanje diha z gibom. V asani ostanemo le nekaj dihov, potem pa se premaknemo naprej v drugo asano. Takšna vrsta joge najmočneje deluje na telo, mu pomaga izločiti strupe s potenjem in povečuje moč ter gibljivost telesa. Je najbolj razširjena, nastala je v Ameriki, korenine pa ima v tradicionalni jogi. Na jogo je priporočljivo priti s praznim želodcem in o morebitnih telesnih poškodbah opozoriti inštruktorico, da vam pokaže ustrezne opcije asan.

je strokovno vodena vadba. Pripomore k večji gibljivosti in koordinaciji. Otroci v tem starostnem obdobju preveč sedijo - v šoli, doma, ob pisanju domače naloge, gledanju televizije, brskanju po spletu itd. ,... Kje je tek, kje so skoki, kje je plezanje? Vadba je varna, strokovno vodena in spodbuja otroke k športnemu in zdravemu načinu življenja.

Atx je vadba, pri kateri za izvedbo vaj uporabljamo trx trakove. Večina vaj se torej izvaja s pomočjo lastne teže. Z vadbo krepimo pozamezne ročne, nožne, trebušne ali hrbtne mišice, poleg teh pa krepimo tudi osrednje mišice telesa, ki nam omogočajo boljšo ravnotežje in stabilnost. Vadba je omejena na malo skupino, zato se lahko vadečim inštruktor posveti bolj, kot v večjih skupinah. Traja med 45-60 min.