PROGRAM JOGE – TOP-FIT Celje

HOT JOGA

Hot joga je joga, ki se drži načel Bikram vadbe in se vadi v ogretem prostoru, kar omogoča boljše raztezanje, gibljivost, potenje (razstrupljanje) in zmanjša možnost poškodb. Vadba obsega več položajev, ki jih prilagodite vašim trenutnim zmožnostim. Bodite pripravljeni na potenje in občutek lahkotnosti ob koncu vadbe. Ta vadba dodobra očisti telo saj zaradi vročine izločimo večje količine potu. Pred samo vadbo poskrbite za dovolj vnosa tekočine in tudi na vadbo s seboj prinesite steklenico vode. Prav tako prinesite veliko brisačo in bodite oblečeni v tanka in lahka oblačila.

Lepota joge je v tem, da je primerna za vse. Vsak bo sposoben narediti nekaj, ne glede na to, kako “zategnjen” ali pa v “slabem stanju” misli, da je. Že to, da pridete in ste pripravljeni narediti prvi korak, je ogromno.

Na dan svoje vadbe spij dovolj vode. S seboj prinesi vodo ter brisačo. Obleci se udobno in v dvorano stopi s čim manj pričakovanji. Dovoli, da je vse kar se bo zgodilo zate, nepričakovano.

Hot joga je primerna za vse, tudi za začetnike. Toplota ima na telo terapevtski učinek in ga zdravi. V kolikor je potrebno, se v joga vadbo vključi modifikacije, s katerimi ti je lažje izvajati položaje.

Toplota v prostoru vam zaradi pospešenega krvnega obtoka po celem telesu zagotavlja edinstven terapevtski učinek. Toplota v joga sobi je vaša najboljša prijateljica, saj odpre telo in vam omogoča razteg mišic in sklepov! To vam bo pomagalo skozi vaje in zmanjšalo tveganje poškodb. Znoj pomaga kožo očistiti, hkrati pa deluje kot “hladilna naprava”. Bolj kot telo dela, bolj se poti, da ohranja normalno telesno temperaturo skozi celotno vadbo. Zato si med hot jogo znoja ne brišite s kože!

Seveda! Joga je “počasna medicina”, ki še kako deluje, vendar na dolgi rok. Ustvarite si redno joga vadbo in opazujte kako vsakokrat stopite malce dlje. Včasih je kakšen dan težek in z njim tako tudi vadba-a. Tudi to je v redu. Bodite potrpežljivi s svojim telesom in umom in si dajte priložno

Na žalost ne. Savasana je zadnji in skoraj najpomembnejši del tvoje joga vadbe, zato te vzpodbujamo, da v mirovanju ostaneš čim dlje. Kot protiutež hitremu in trdemu življenju je Savasana natanko tisto, kar potrebuješ vsakič znov

  • TO JE VROČA JOGA – POTILI SE BOSTE!
  • VODA! VODA! VODA!
  • VSAKDO ZMORE!
  • OSREDOTOČI SE NASE IN BODI MIREN/A MED POLOŽAJI.
  • VADBA JOGE JE POTOVANJE, KI SE NIKOLI NE KONČA.

JUTRANJA JOGA

Jutranja joga je namenjena predvsem prebuditvi telesa in uma ter je zaradi zgodnje ure  mnogo bolj učinkovita, saj delamo s spočitim telesom in čeprav smo manj gibčni, je dejanski učinek večji.

Dan, ki ga začneš z jogo je pozitiven, ker smo mi drugačni, smo razgibani in pozitivno naravnani. Z nasmehom boste s tekočimi gibi raztegnili telo, zbudili um in napolnili dušo, kar bo prineslo sprostitev napetosti in zakrčenosti. Čutili boste energijo, duševno jasnost in pripravljeni boste iti skozi dan z lahkoto.

Osredotočali se bomo na pozicije telesa, ki krepijo mišično strukturo, nas raztezajo in ustvarjajo pretok energije v telesu ter dihanje, ki je sestavni del vadbe. Poudarek je na načinu učenja, ki je vedno prijazen do telesa in uma.

VEČERNA JOGA

Znotraj vadbe večerne joge so premiki veliko manjši in manj dinamični, kot znotraj dinamične ali hot joge. Ker ustvarjamo zavedanje si vzamemo čas za bolj določene dele telesa in te dele na koncu tudi vedno de-aktiviramo. Globinsko vpliva na telo, um in duha; na vezivno tkivo, fascio, sklepe in kosti, na energetske kanale in energetski pretok, na živčni in krvno-žilni sistem.

V položajih se zadržujemo dlje časa, brez mišičnega naprezanja, kar omogoča globlje potovanje v svojo notranjost ter temeljito sprostitev. Končamo z joga Nidro, jogo, ki ji pravimo tudi “jogijsko spanje” zaradi stanja v katerem sta um in telo. Misli se umirijo in znotraj joga Nidre ste sposobni razumeti veliko več, kot znotraj (pre)zaposlenega vsakdanjika. Na vadbah joga Nidre ležite v mirovanju, inštruktorica pa vas z glasom vodi skozi potovanje. Joga Nidra je nujno potrebna za vse nas kot protiutež stresu in hitenju, ki ga doživljamo skoraj vsak dan.

Priporočamo, da s sabo prinesete veliko brisačo ali odejo, da se med ležanjem na podlogi tudi pokrijete.